Vår policy:

I mer än 100 år har Rotarys yrkesnätverk förenat människor som vill använda sitt kunnande för att kunna göra livet för alla i sina samhällen bättre. Medvetenheten om detta i Rotary är hög även idag.

Men kunskapen om vilka vi är, vad vi gör och det värde vi tillför våra samhällen är fortfarande lågt. Det är därför viktigt att vi berättar vår historia på sätt som hjälper människor att förstå vad Rotary gör, hur Rotary fungerar, trots att vi är olika och varför vårt arbete är så viktigt. Utan denna förståelse kan vi inte uppnå vår fulla styrka och föra samman fler människor och förbättra för ännu fler samhällen världen över.

Ingen annan organisation liknar den Rotary har. Genom att använda vår unika röst konsekvent i allt vi gör, kan vi se till att vårt budskap utåt återspeglar vårt gemensamma mål.

Ladda ner vår policy för att läsa mer!

Valspråk:

• Osjälviskt tjänande